Veel gestelde vragen

Wat leuk dat je contact met ons opneemt! Heb je een vraag over je pakket? Neem dan eerst een kijkje bij onze FAQ, waarin de meest gestelde vragen staan. Kun je daar geen antwoord vinden? Neem dan gerust contact met ons op.

Waar is mijn pakket?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, duurt het gemiddeld 1-2 werkdagen om je bestelling te verwerken en 4-6 werkdagen voor de levering, mits je voor 17:00 uur hebt besteld. Als deze dagen zijn verstreken, neem dan contact op met onze klantenservice.

Waar kan ik mijn Track & Trace-code vinden?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een track & trace-code per e-mail. Controleer ook je spamfolder, soms komen onze e-mails daar terecht. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat de Track & Trace-link actief wordt.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt je bestelling volgen met de Track & Trace-code die je per e-mail hebt ontvangen. Voer deze code in op onze Track & Trace-pagina om de status van je levering te bekijken. Je kunt dit doen op onze "Volg uw bestelling" pagina.

Ik ben niet tevreden over mijn pakket.

Je kunt informatie over het retourneren van je pakket vinden op onze retourpagina.

Kun je het antwoord op je vraag niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op:

E-mailadres: info@velzenmode.nl